نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
13480
-
الف
+

درگیری شدید «سلمان خان» با «اکشی کومار» برای اکران فلم شان در عید فطر

«سلمان خان» و «اکشی کومار» دو ستاره سینمای هند برای تغییر تاریخ اکران فلم های شان در عید فطر درگیر شدند؟

به گزارش آی فیلم 2، چندی پیش خبر درگیری «سلمان خان» و «اکشی کومار» 2 ستاره پرآوازه بالیوود به دلیل هم زمانی اکران فلم هایشان در عید فطر در رسانه ها و فضای مجازی نشر شد.

ماجرای از این قرار است که سلمان خان و اکشی کومار در یک استودیو به طور تصادفی مصروف تصویربرداری بودند که یکی از مخالفان سلمان خان این دیدار را درگیری پنداشته و یک جو منفی در فضای مجازی ایجاد می کند و اینطور می نویسد که سلمان خان از اکشی درخواست کرده تا فلم «لکشمی بمب» را همزمان با فلم «رادهه(Radhe)» در عید فطر اکران نکند .

حال اکشی کومار در جدیدترین مصاحبه خود، آب پاکی را روی دستان مخالفان سلمان خان ریخت و عنوان کرد که این یک دیدار دوستانه بوده و به هیچ وجه سلمان خان و او یک کلمه در مورد اکران فلم های شان در عید فطر صحبت نکرده اند.

«لکشمی بمب»، فلمی در ژانر ترسناک-کمدی است که «راغوا لارنس» در اولین تجربه خود کارگردانی این اثر را بر عهده دارد و اکشی کومار کرکتر مرکزی آن را به عهده دارد؛ فلمبرداری این فلم در اپریل 2019 میلادی آغاز شده و قرار است در تاریخ 22 می 2020 اکران شود.

همچنین فلم سینمایی «رادهه(Radhe)» به کارگردانی «پربو دیوا» و تهیه کنندگی «سلمان خان»، برادرش «سهیل خان» و «یازنه شان آتول آکنیهوتری» درحال ساخت می باشد.

علاوه بر «سلمان خان» بازیگرانی هم چون «دیشا پتنی» و «جکی شروف» نیز در این فلم ایفای نقش خواهند کرد.

فلم سینمایی «رادهه(Radhe)» قرار است در عید فطر سال آینده به طرفداران این هنرپیشه تقدیم شود.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

فقط دلم میخادبرا یک بارهم که شده اکشی رو ازنزدیک ببینمش ولی میدونم غیرممکنه